!_zmenit jazyk cz_! !_zmenit jazyk sk_!
Počet položek: 0 0,00 EUR
EUR CZK

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky:

• všetky ceny sú uvedené v € a sú finálne, vrátanie DPH
• dopravu objednávok zaisťuje Slovenská pošta v SR

Spôsob platby:
• dobierka
• bankový prevod
• v hotovosti (osobný odber na predajni)

Ceny poštovného:
• Objednávka do 1.500,-Kč (dle aktuálneho kurzu cca 54,-EUR)  - čini 119, -Kč ( cca 4,40 EUR)
• Objednávka nad 1500,- Kč (dle aktuálneho kurzu cca 54,-EUR) - ZADARMO
• platba bankovým prevodom 69,- Kč (cca 2,60 EUR)

Záruka a reklamácia:

Naším cieľom je spokojný zákazník, preto je rýchle vybavenia reklamácie samozrejmosťou. Náš internetový obchod poskytuje rovnaké podmienky pre uplatnenie reklamácií ako ktorákoľvek iná "kamenná" predajňa.

Tieto podmienky sa ridi platným obchodným a občianskym zákonníkom.
• záruka na tovar 24 mesiacov

Záruka sa nevzťahuje na:
• Závady vzniknuté bežným opotrebovaním
• Závady vzniknuté nesprávnym použitím výrobku

Výmena tovaru:

V prípade zakúpenia nesprávnej velikosti alebo dĺžky, je možné tovar vymeniť za iný druh, tovar však nesmie byť nosený a vykazovať známky opotrebenia. Výmenu tovaru je možno urobiť 30 dní od zakúpenia.

Náklady spojené s výmenou tovaru hradí kupujúci.

Postup pri reklamácii alebo výmene tovaru:
1.o reklamácii nás môžete informovať telefonicky alebo e-mailom.
2.Zboží zašlite ako odporúčaný balík alebo cenné listy, NIE NA DOBIERKU, na adresu e-shopu.
3.K tovaru priložte krátku správu, kde uveďte dôvod reklamácie a Vašu adresu.
4.Přiložte originál alebo kópiu dokladu od tovaru zakúpeného v našom obchode.

Reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však 30 dní od jej prevzatia e-shopom.

V prípade nejasností nás môžete kontaktovať na tel. čísle: +420 777 019 945, +420 518 612 423 alebo na emailu. obchod@dobrysperk.cz


Odstúpenie od zmluvy: ust. § 53 zákona č.40 / 1964 Zb., OZ
• Platí plne v súlade so zákonom 367/2000 Zb-právo na odstúpenie od zmluvy bez uvedenie dôvodu bez akejkoľvek sankcií činiť 14 dní od prevzatia plnenia, vrátenie nepoužitého tovaru v pôvodnom stave (vrátane krabičky a záručného listov).
• Miestom pre uplatnenie odstúpenie od zmluvy je adresa: Klenotníctví Raiskubová, Masarykovo nám. 7/26, 697 01, Kyjov.
• Akonáhle tovar obdržíme skontrolujeme ho a kupujúcemu je vystavený dobropis.
• navrácená je kúpna cena vrátane nákladov na dopravu.

Ochrana osobných údajov:
• Od zákazníkov požadujeme iba osobné dáta a kontaktné údaje (meno, priezvisko, dodacia adresa, e-mailová adresa, telefónný kontakt) uvedené pri objednanie tovaru.
• Dáta táto sú určená iba na účely nášho internetového obchodu, ktorý s nimi naklada v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov.

Alternatívny spôsob riešenia sporov

Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu: obchod@dobrysperk.sk  

  1. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.

  2. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

  3. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

  4. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk

  5. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:

  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;

  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.

  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.

  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

  3. Podľa zákona o evidencii tržieb (č. 112/2016 Zb.,) Je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

 

Facebook
O nás
  • odkaz
  • odkaz
  • odkaz
!_prejete si zasilat novinky mailem ?_!
Copyright © www.dobrysperk.sk, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.dobrysperk.sk

!_pri poskytovani sluzeb nam pomahaji soubory cookie. pouzivanim nasich sluzeb vyjadrujete souhlas s nasim pouzivanim souboru cookie._!   Ďalšie informácie